יועצו לשעבר של הנשיא אובמה, דיוויד אקסלרוד, מצטרף לרשת MSNBC כפרשן פוליטי

רשתות החדשות בארה"ב עוברות שינוי מסוים בסיקור הפוליטי לאחר מערכת הבחירות האחרונה.

כך למשל, רשת Fox News נפרדה לשלום מפרשנים פוליטיים דוגמת המושלת שרה פיילין והעיתונאי דיק מוריס - במה שהוגדר בכתבה של האתר Politico כניסיון "לטהר" את האוויר ולהעיף החוצה אנשים שפוגעים במוניטין של הערוץ. מנגד, אל הערוץ הצטרפו שני פרשנים חדשים לאחרונה - הרמן קיין, אחד מן המועמדים בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית בתחילת השנה שעברה, וסקוט בראון, פוליטיקאי מקומי ממסצ'וסטס שניסה להמשיך להחזיק במקומו בסנאט האמריקני מטעם המפלגה הרפובליקנית אך נכשל. שמו עולה תדיר ככוכב עולה אפשרי בפוליטיקה של ארצות הברית. יש לציין שקארל רוב חתם לאחרונה עם פוקס לעוד 4 שנים, עד למערכת הבחירות של 2016. סביר שגם מייגן קלי, שהחוזה שלה עמד לתום ואף עלו השערות שהיא תעזוב את הערוץ לאור העובדה שבערוץ לא טורחים לקדם אותה ממשבצת הצהריים למשבצת הפריים-טיים, תעשה זאת גם כן.

גם בצד השני של המפה הפוליטית הטלוויזיונית חלו שינויים. כך למשל פורסם היום שדיוויד אקסלרוד, לשעבר יועצו המפורסם של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, יצטרף לערוץ החדשות msnbc ולרשת האם NBC כפרשן פוליטי בכיר. ההודעה הזו מצטרפת לידיעה משבוע שעבר על הצטרפותו של של דובר הבית הלבן לשעבר תחת ממשלו של אובמה, רוברט גיבס, כפרשן פוליטי לערוץ.

ומה ב-CNN? ב-CNN קיבלו לאחרונה מנכ"ל חדש. המנכ"ל החדש כבר דואג לערוך שינוי מקיף באופן בו פועלת הרשת וגם שם צפויות הפתעות בשבועות הקרובים. ההשפעה של המנכ"ל החדש בשידורי הרשת כה גדולה, עד כדי שהוא אחראי אפילו לזוטות כמו שינויים גרפיים בתחתית המסך.

האשכול המקורי ברוטר - http://archive.rotter.net/cgi-bin/scoopsarchive/dcboard.cgi?az=show_thread&om=2247820130220&forum=archiveforum

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר