סולדד אובריאן, אחת המגישות השמאלניות ביותר של CNN, הודחה מהערוץ

לפני יומיים, הבאתי לכאן ידיעה על השינויים התכופים המתרחשים לאחרונה בערוצי החדשות בארה"ב, בעיקר בכל הקשור לסיקור הפוליטי. עסקתי שם במספר התפתחויות ברשת השמרנית Fox News וברשת הליברלית msnbc ואת הדיווח חתמתי בידיעה על המנכ"ל החדש של רשת CNN שהחליט לקחת את הרשת ולשנות אותה בצורה משמעותית.

מסתבר שזה לא לקח לו הרבה זמן. מגישת תוכנית הבוקר של רשת CNN, סולדד אובריאן (Soledad O'Brien), הודתה לפני שעה קלה שהיא הודחה מהרשת.

אובריאן היא אחת מהמגישות המפורסמות של הרשת, אך למרות זאת תוכנית הבוקר שלה רושמת מיום ליום שיעורי צפייה נמוכים במיוחד, אפילו עבור CNN, שכבר מזמן מדורגת שלישית בטבלת ערוצי החדשות הנצפים ביותר ברחבי ארצות הברית. זו גם הסיבה שהיא הועפה החוצה.



אבל ללא קשר, נראה שאנשי הימין בארה"ב יהיו מרוצים. אובריאן נחשבה אצל פוליטיקאים ועיתונאים שמרנים רבים כאחת מהעיתונאיות השמאליות ביותר של רשת CNN, והיא נתפסה בעבר מספר רב של פעמים מתעמתת איתם במסגרת תוכנית הבוקר שלה (שהפכה לתוכנית פוליטית במיוחד, בניגוד גמור לאופי המקובל של תוכניות מהסוג הזה בערוצי הטלוויזיה בארה"ב).

הדבר בלט במיוחד במהלך השנה האחרונה, בעת מערכת הבחירות בארה"ב, אז ניצלה אובריאן את הבמה כדי לתקוף מספר רב של פעמים את המועמד הרפובליקני מיט רומני ואת סגנו המיועד פול ראיין. מנגד, היא גם לא ממש הסתירה את אהדתה לאובמה.


אובריאן , יש לציין, היא לטינית - והיא אף הפיקה בעבר מספר סרטים דוקומטריים על ההיספנים באמריקה ועל אוכלוסיית השחורים שם. כעת משהודחה מהערוץ, היא עדיין תפיק ותספק סרטים דוקומטריים עבור הרשת. לא ברור מי יתפוס את מקומה בשלב הזה.

האשכול המקורי ברוטר - archive.rotter.net/cgi-bin/scoopsarchive/dcboard.cgi?az=show_thread&om=1500320130222&forum=archiveforum

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר