צמד חמד - הנשיא ברק אובמה יבקר יחד עם כריס כריסטי בחופי ניו ג'רזי

האם אתם זוכרים כיצד הרפובליקנים האשימו את מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי על כך שסייע לברק אובמה לנצח בבחירות לנשיאות ארה"ב, כאשר שבוע אחד בלבד לפני הבחירות הוא הילל בפומבי את הנשיא על התנהלותו המנהיגותית בזמן הוריקן סנדי?

ובכן, טייק 2. כמעט: גורם בבית הלבן הודיע אמש שהנשיא אובמה יבקר ביום שלישי הבא בחופיה של מדינת ניו ג'רזי בכדי לעקוב אחר ההתאוששות של המדינה מההוריקן ההרסני שהיכה בה לפני כחצי שנה. זה יהיה ביקורו הראשון שם מאז הבחירות וההוריקן.

כריס כריסטי, שצפוי להצטרף למסע הזה יחד עם אובמה, ושנשאל הבוקר ברשת NBC האם הוא חושש מההשפעה הפוליטית של זה, אמר: "אני חושב שמה שהאנשים במדינה שלי רוצים יותר מהכל, זה שאני אעשה את עבודתי. אם הנשיא רוצה לחזור לכאן ולראות את ההתקדמות ולהסתכל על זה בעצמו, אני לא דואג לגבי זה. אני עושה את עבודתי. העובדה הפשוטה היא שהוא הנשיא של ארצות הברית. אם הוא רוצה לבוא לכאן ולבקר את האנשים של ניו ג'רזי, אני מתכוון להיות שם ולקדם את פניו".



יש לציין שעבור שניהם, הביקור הזה עשוי להיות חשוב:

אובמה מתמודד בימים אלה עם ביקורת ציבורית רבה, לראשונה משני הצדדים הפוליטיים, בעקבות שורה של פרשיות שמביכות את הממשל - פרשת בנגאזי, פרשת רשות המיסים ופרשת המעקב אחרי העיתונאים. הפרשה האחרונה היא זו שמציפה את הכעס הרב ביותר בתקשורת הליברלית ובמפלגה הדמוקרטית. כך שביקורו של אובמה בניו ג'רזי עשוי לשנות את סדר היום ולהזכיר לציבור את התנהלותו בזמן הוריקן סנדי.

במקביל, כריסטי מתמודד בימים אלה לתפקיד מושל מדינת ניו ג'רזי, כאשר הופעתו עם הנשיא אובמה הדמוקרטי עשויה לעזור לו במדינה דמוקרטית כמו ניו ג'רזי. אמנם מערכת הבחירות תסתיים רק בתחילת חודש נובמבר, עת יבקש כריסטי מהציבור להעניק לו כהונה שנייה כמושל המדינה, ואמנם כריסטי מוביל בבטחה בסקרים שם - אך עדיין הוא זקוק לכל קול.

האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/22560.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר