כריס כריסטי החל במסע יחצ"נות: התראיין לתוכניות הבוקר ויופיע על שער הטיים מגזין

המושל הרפובליקני כריס כריסטי, שגם נחשב אחד המועמדים לבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016, התחיל במסע יחצ"נות לקראת מערכת הבחירות הפנימית הקרובה, ב-5 בנובמבר 2013, אז יעמוד לבחירת הציבור בניו ג'רזי לקראת כהונה נוספת כמושל המדינה.

אתמול בבוקר התראיין כריסטי לכל שלוש תוכניות הבוקר של הרשתות הארציות בארה"ב. נוסף על כך, התראיין כריסטי לשבועון "טיים מגזין" והוא יופיע על שער העיתון.

את כל הראיונות הללו מעניק כריסטי לאחר התמודדותו עם ההוריקן סנדי במהלך הסתיו האחרון ולאחר המתקפה שלו נגד יו"ר בית הנבחרים, ג'ון ביינר, לאור דחיית העלאת החוק הכוללת חבילת סיוע למען נפגעי ההוריקן. נוסף על כך, כריסטי עוד זכור כאחד שהצטלם על הנשיא ברק אובמה מספר פעמים לפני הבחירות האחרונות לנשיאות ובכך הואשם כי הוא מחבל בסיכויו של מועמד המפלגה, מיט רומני, להיבחר למשרה הרמה.

למרות כל המתיחות עם הממסד הרפובליקני, בבחירות הקרובות לתפקיד מושל המדינה, כריסטי צפוי לנצח בקלילות, על פי כל הסקרים. לאור זאת, קשה שלא לתהות האם אין בראיונות האלה למעשה יריית פתיחה הלאה, לעבר הבחירות לנשיאות ארה"ב, 2016.



בתוך כך, השבוע שמה לב התקשורת האמריקנית לנאומו השנתי של מושל מדינת ניו-יורק, הדמוקרטי אנדרו קואומו, שם דיבר בחריפות נגד אחזקת נשק אוטומטי ובעד פיקוח הדוק ביותר על הנשק. הוא דיבר שם גם על רצונו לראות יותר שיוויון בין נשים לגברים - במה שנתפס על ידי התקשורת כחימום לקראת 2016, אז הוא צפוי להיות אחד המועמדים המרכזיים של המפלגה הדמוקרטית, כשרק הילארי קלינטון מסוגלת לעצור בעדו - ומכאן הקריצה של קואומו לקהל הנשים.

בין כה ובין כה, אין ספק שמערכת הבחירות רחוקה עד מאוד, אך ההנהגה החדשה של המפלגות החדשות לקראת 2016 כבר די ברורה.



האשכול המקורי ברוטר - archive.rotter.net/cgi-bin/scoopsarchive/dcboard.cgi?az=show_thread&om=1961720130110&forum=archiveforum

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר