לוח הזמנים לביקור הנשיא ברק אובמה בישראל הופץ לתקשורת

יום ד' 20.03

טקס קבלת פנים בנתב"ג

תצוגת כיפת ברזל (ייתכן בסוף הביקור)

קבלת פנים ופגישה עם נשיא המדינה

פגישה, מסיבת עיתונאים וארוחת ערב עם ראש הממשלה


יום ה' 21.03

ביקור ב"היכל הספר" (המגילות הגנוזות) במוזיאון ישראל

ביקור בתערוכה של טכנולוגיה חדשנית במוזיאון ישראל

ביקור ברשות הפלסטינית

נאום נשיא ארה"ב בבנייני האומה

ארוחת ערב ממלכתית עם נשיא המדינה


יום ו' 22.03

טקס הנחת זר בקבר הרצל

טקס הנחת זר בקבר רבין

ביקור ב"יד ושם"

טקס פרידה בשדה התעופה


ראש המטה לביטחון לאומי אלוף (במיל') יעקב עמידרור: "יש חשיבות גדולה שבביקור יהיו שלושה מאפיינים; אחד, שהוא ילך בצורה חלקה מההתחלה ועד סוף. חשוב לנו שהשיחות בין רה"מ לבין הנשיא תהיינה שיחות פוריות ומועילות- זהו הבסיס להמשך עבודה בארבע השנים הבאות. חשוב לנו שהנשיא וכל אלה שרואים את הביקור, יראו את ארץ ישראל היפה ככל שניתן בלוח הזמנים הקצר. עוד חיוני להצלחת הביקור הוא שיתוף הפעולה בין כל הגורמים – בינינו, בין כל הישראלים, ובינינו לבין האמריקאים".

ראש לשכת רה"מ, גיל שפר: "ההיערכות של המשטרה, שב"כ, משרד החוץ, משרד רה"מ, בית הנשיא, האתרים הרשמיים בהם יבקר נשיא ארה"ב, כולם בישורת האחרונה. מחר לפי הלו"ז נצא לפעילות באותם אתרים שבהם נשיא ארה"ב יבקר. במסגרת זו נערכנו וסיימנו כבר את ההכנות לקראת תערוכה שתתקיים במוזיאון ישראל בה תתקיים הצגת פיתוחים טכנולוגיים בתחומים: אנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות חילוץ והצלה, רובוטיקה ועוד. התערוכה מציגה את פניה של ישראל כמדינה מובילה בתחום הטכנולוגי. בחירת המיצגים נעשתה ע"י ועדה שאותה ריכז ראש המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' יוג'ין קנדל".

עדנה חלבני, ראש אגף בכיר ביקורים וקשרים בינ"ל: "שיתוף הפעולה המצוין עם האמריקאים, שיתוף הפעולה שלנו עם הגורמים השונים: משרד החוץ, בית הנשיא, אבטחת אישים, משטרת ישראל, עיריית ירושלים, הגורמים בתוך משרד רה"מ, סמנכ"ל המשרד, מערך ההסברה – הוא שיתוף פעולה טובה מאוד."

ראש מערך ההסברה הלאומי, לירן דן: "אנחנו נערכים להגעה של מאות עיתונאים לקראת הביקור של הנשיא אובמה. המטרה שלנו היא לתת את השירות הטוב ביותר שיכול להיות למאות העיתונאים הללו. נקים חמ"לי תקשורת שיספקו אינפורמציה זמינה לכתבים 24 שעות ביממה. ניתן דגש גם בהזרמת אינפורמציה ברשתות חברתיות, כחלק מזה השקנו את אפליקציית משרד ראש הממשלה לטלפונים החכמים. המטרה שלנו בביקור היא להדגיש שני דברים: אחד- הקשר העמוק והבלתי תלוי בין ישראל לארה"ב. הדבר השני, אנחנו רוצים לנצל את תשומת הלב הבינלאומית שתהיה למדינת ישראל ב-48 השעות בהן יבקר הנשיא אובמה, כדי להדגיש את המובילות הטכנולוגית של ישראל".

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר