סקר: הילרי קלינטון היא המועמדת המובילה לרשת את הנשיא ברק אובמה

המרחק בין ה-8 בנובמבר 2016 להיום הוא רב למדי. רב מאוד. אך הסוקרים האמריקנים, אולי בדומה למצב אצלינו בארץ, לא מרפים מתעשיית הסקרים וממשיכים לבדוק מידי חודש את שיעורי התמיכה במועמדים העשויים להתמודד במערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2016. שם, לפחות, יכולים הסוקרים להתרברב בנכונות הסקרים שלפני הבחירות, בניגוד למצב אצלינו.

ולהלן הסקר החודשי הנוכחי של Quinnipiac

מדובר בסקר ארצי שפורסם היום. על פי הסקר, הילרי קלינטון גוברת בקלילות על כל אחד מן המועמדים האפשריים הרפובליקניים. ג'ו ביידן, מנגד, מצליח לגבור רק על רוביו וראיין, אך מובס בידי כריסטי. ואנדרו קואומו מפסיד בכל ההתמודדויות האפשריות, כשרק מול רוביו הוא רושם תיקו.



מדובר בסקר ארצי שפורסם היום.

על פי הסקר, הילרי קלינטון גוברת בקלילות על כל אחד מן המועמדים האפשריים הרפובליקניים. ג'ו ביידן, מנגד, מצליח לגבור רק על רוביו וראיין, אך מובס בידי כריסטי. ואנדרו קואומו מפסיד בכל ההתמודדויות האפשריות, כשרק מול רוביו הוא רושם תיקו.

הפריימריז

יש לציין שבכל הקשור לפריימריז הפנימיים, מרקו רוביו רושם את שיעורי התמיכה הגבוהים ביותר בתוך המפלגה הרפובליקנית. מול זה הילרי קלינטון רושמת את הנתונים הגבוהים ביותר בתוך מפלגתה והיא צפויה על פי כל הסקרים וההערכות לנצח בפריימריז העתידיים.

עם זאת, קלינטון הבהירה בעבר שאין בכוונה להתמודד בבחירות הבאות. במקרה שכזה, האהדה הפנים-מפלגתית עוברת לג'ו ביידן - ובמקרה שגם הוא לא יתמודד, המועמד המוביל מבחינת המפלגה בשלב הזה הוא אנדרו קואומו, מושל ניו יורק.

האשכול המקורי ברוטר - archive.rotter.net/cgi-bin/scoopsarchive/dcboard.cgi?az=show_thread&om=1841020130307&forum=archiveforum

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר