ברק אובמה: הילרי קלינטון וג'ו ביידן יהיו נשיאים מצוינים

במסגרת ראיון שהעניק ברק אובמה לרשת החדשות MSNBC, נשאל הנשיא על התקופה שתבוא אחריו ועל שניים מהמועמדים הבולטים ביותר במפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות בשנת 2016 - הילרי קלינטון וג'ו ביידן.

"אין שום סיכוי שאני נכנס לשם" ירה אובמה מיד כאשר התבקש לערוך השוואה בין השניים על ידי המראיין כריס מתיוס בראיון המוקלט ששודר אמש (רביעי). "הנה מה שאומר", הוסיף לאחר מכן, "גם הילרי וגם ג'ו יהיו נשיאים מצוינים ויחזיקו באיכויות הדרושות כדי להיות נשיאים מצוינים".

"אני חושב שג'ו ביידן ייזכר בהיסטוריה כאחד מסגני הנשיא הכי טובים אי פעם. הוא היה איתי, לצידי, בכל החלטה קשה שקיבלתי, החל מהמרדף אחר בין לאדן ועד נושא ביטוח הבריאות"', אמר אובמה בראיון. בהתייחס להילרי קלינטון טען שהיא "תיזכר בהיסטוריה כאחת ממזכירי המדינה הטובים ביותר שהיו לנו. היא סייעה לחלץ אותנו מהבור העמוק שהיינו בו ברחבי העולם כשנכנסתי לתפקיד ולשקם את הביטחון ואת האמון של ארצות הברית".

יש לציין שעל פי סקר של רשת CNN שפורסם בשבוע שעבר, הילרי קלינטון מובילה בפער ניכר על ג'ו ביידן במירוץ לתפקיד מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות בשנת 2016. על פי הסקר, קלינטון זוכה ל-64% מהקולות לעומת 12% בלבד לג'ו ביידן. בקרב נשים דמוקרטיות הפער אף גדול יותר (66-11) לעומת הפער אצל הגברים (59-13).

במחנה הרפובליקני, כריס כריסטי מוביל עם 24% תמיכה לעומת 13% לראנד פול ו-11% לפול ראיין.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר