"חדר החדשות" חודשה לעונה שלישית ואחרונה

בין פוליטיקה לתקשורת עומדת הסדרה הזו, "חדר החדשות", שחודשה השבוע באופן רשמי על ידי רשת HBO לעונה שלישית ואחרונה שתצולם במהלך החודשים הקרובים ותשודר בסתיו הבא. הסדרה, מיצירתו של ארון סורקין, עלתה לאוויר לראשונה בקיץ 2012 למשך עשרה פרקים וזכתה לעונה נוספת בת תשעה פרקים ששודרו במהלך קיץ 2013.

ההחלטה על הפקת עונה שלישית לסדרה הגיעה אחרי עיכוב ניכר עקב עומס בלוח הזמנים של סורקין, שהיה אחראי גם לכתיבת התסריט לסרט הקולנוע על חייו של סטיב ג'ובס. כעת, משסיים את כתיבת תסריט הסרט, התפנה סורקין להתמקד בעונה השלישית והאחרונה של הסדרה, שצילומיה ייחלו, כאמור, בקרוב.

נשיא רשת HBO, מייקל לומברדו, התייחס להחלטה ואמר: "'חדר החדשות היא תוכנית קלאסית של ארון סורקין - חכמה, מרתקת ומגרה את המוח. אני בטוח שעונתה האחרונה תהיה אחת שתיזכר".



לאלו שלא הספיקו להכיר, הסדרה עוסקת בהתנהלות הקצבית מאחורי הקלעים של רשת החדשות הפיקטיבית ACN, ובעיקר בתוכנית האקטואליה המרכזית המשודרת בה - "ניוז נייט" בהגשתו של וויל מקאבוי (ג'ף דניאלס). מקאבוי הוא מגיש חדשות אהוב ואהוד הזוכה לשיעורי צפייה נאים למדי, אך ככזה הוא מתקשה לעבוד עם מפיקתו החדשה, מקנזי מקהייל (אמילי מורטימר), המנסה להרביץ בו את תורת העיתונאות האידאולוגית והדעתנית.

אט אט במהלך הסדרה, מקאבוי - חבר המפלגה הרפובליקנית, משנה את אופי תוכניתו "ניוז נייט" ומשתמש בה כדי לצאת בבוטות ובעקביות נגד הפלג הקיצוני שבמפלגתו, חברי תנועת "מסיבת התה", בעידודו של כל צוות העיתונאים שמאחוריו. בעבור ניסיונות אלו, נאלץ לבסוף מקאבוי להתמודד עם ירידה באחוזי הצפייה ועם התמרמרות מצד בעלי המניות של הרשת עקב הפגיעה בחברי קונגרס שמרניים להם השפעה לא מבוטלת על עסקיה השונים של החברה.

הסדרה אמנם לא זכתה לביקורות טובות מידי, ולמעשה הוקנטה פעמים על היותה "פנטזיה ליברלית", אך אם יש לכם זמן פנוי וציפיות לא כל כך גבוהות, כדאי בכל זאת להשקיע זמן בצפייה בסדרה הזו. לפחות עד שיימאס לכם...

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר