ארה"ב: ג'ימי פאלון נכנס בסערה לנעליו של ג'יי לנו

בין חצות לשעה אחת בלילה, צפו אמש (שני) כ-11.3 מיליון אמריקנים בפרק הבכורה של ג'ימי פאלון כמגיש תוכנית הלילה של רשת NBC.

התוכנית הראשונה בהגשתו, כמחליף למגיש הקודם ג'יי לנו, הייתה גם התוכנית הראשונה מזה עשרות שנים שמשודרת מניו-יורק ולא מהחוף המערבי. היא החלה במונולוג הפתיחה המסורתי, בו הודה פאלון למעריציו ולמשפחתו, ועד מהרה הגיעה לכדי מצעד ארוך למדי של סלבריטאים שהופיע כשפאלון סיפר בדיחה כי ישנו מישהו שחייב לו 100 דולר על התערבות כי הוא לעולם לא ינחה את "הטונייט שואו".

ביקרו שם בזה אחר זה והניחו 100 דולר - רוברט דה נירו, טינה פיי, ג'ו ניימת', רודי ג'וליאני, מריה קארי, טרייסי מורגן, ג'ואן ריברס, קים קרדשיאן, סת' רוגן, לינדזי לוהן, שרה ג'סיקה פרקר, מייק טייסון, ליידי גאגא (אזהרת צניעות) וסטיבן קולבר (אזהרת משוגעות). הנה הסרטון לצפייה:


בהמשך התוכנית התארח השחקן והראפר וויל סמית' במערכון שנקרא "האבולוציה של ריקוד ההיפ הופ", שבו הדגימו השניים מספר תנועות ריקוד, ולאחר מכן הופיעה בתוכנית להקת U2 לראיון ולביצוע שירם החדש, "Invisible", על גגו של מרכז רוקלפר במרכז ניו-יורק.

כל אלה הביאו לתוכנית כ-7% רייטינג בקרב משקי הבית האמריקניים ולנתח צפייה של כ-20% מצופי הטלוויזיה באותה השעה. לבד מתרומתם של הידוענים, הנתונים יוצאי הדופן הללו נטועים גם בין היתר בעובדה שהתוכנית שודרה כמחצית השעה לאחר שידורי האולימפיאדה הפופולריים.


השינויים של NBC


כניסתו של פאלון לנעליו של ג'יי לנו היא רק חלק מהשינויים אותם מבצעת רשת NBC במערך תוכניות הלילה שלה.

רצועת הלילה המצליחה של הרשת מורכבת משתי תוכניות מרכזיות - "הטונייט שואו", המשודרת מידי ערב בשעה 23:35, וה"לייט נייט" המשודרת לאחריה בשעה 00:35 בלילה. שתי התוכניות זוכות מזה שנים רבות להוביל את רצועת הלילה מול המתחרים משתי הרשתות האחרות - CBS ו-ABC.

לאחר עשרים השנים האחרונות בהן הוביל ג'יי לנו את "הטונייט שואו", למעט תקופה קצרה בה הוחלף על ידי קונאן אובריאן, החליטה בשנה שעברה רשת NBC להצעיר את המסך ושלא להאריך את חוזהו של לנו כמגיש התוכנית. ג'ימי פאלון נבחר אז לרשת את כסאו המבוקש, כאשר את כסאו של פאלון עצמו, כמגיש ה"לייט נייט", יירש החל מהשבוע הבא הקומיקאי סת' מאיירס מתוכנית המערכונים הפופולרית "סאטרדיי נייט לייב".

מנחי הטונייט שואו
1962 - 1992 ג'וני קרסון
1992 - 2009 ג'יי לנו
2009 - 2010 קונאן אובריאן
2010 - 2014 ג'יי לנו
2014 - ג'ימי פאלון

מנחי הלייט נייט
1982 - 1993 דיוויד לטרמן
1993 - 2009 קונאן אובריאן
2009 - 2014 ג'ימי פאלון
2014 - סת' מאיירס

האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/81967.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר