עונת השידורים האמריקנית הבאה - מי יחליף את ג'ק באוור ב-24? ואילו סדרות חדשות יעלו?



רד מעל מסך הטלוויזיה שלי


דונלד טראמפ הוא מגנט רייטינג עבור רשתות הטלוויזיה האמריקניות, ללא ספק, אבל כאשר זה מגיע על חשבונן של תוכניות הפריים-טיים המרכזיות - אף אחד לא ממש סופר אותו. אמש (שלישי) שודרה ברשת FOX הארצית (להבדיל מ"פוקס ניוז" שבכבלים) תוכניתה החדשה של העיתונאית מייגן קלי ובו ראיון ראשון עם המועמד הרפובליקני המשוער לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ.

קלי רצתה לקדם את תוכנית הראיונות השבועית החדשה שלה (שתרוץ במקביל לתוכנית היומית שלה המשודרת למנויי Fox News) וגם את הספר החדש אותו היא כתבה לאחרונה, וכל זה באמצעות ראיון סנסציוני עם המועמד הססגוני שהפך לנמסיס הגדול שלה. אלא שהמציאות הייתה אחרת. הראיון הארוך היה משעמם למדי וזכה לביקורות שליליות והרייטינג, אפעס, לא היה משהו. אפילו גרוע מאוד.

רק 0.8 נקודות רייטינג השיג הראיון בקרב קהל היעד של הרשתות הגדולות והוא השתבץ במקום האחרון מבין כלל התוכניות ששודרו ברשתות המתחרות באותה השעה, 20:00 בערב. אפילו רשת הנוער והצעירים CW עקפה את זה. התחרות, ראוי לומר, הייתה קשה: רשת NBC שידרה את חצי הגמר של "דה ווייס" והשתבצה במקום השני ורשת CBS שידרה את הפרק האחרון לעונה הנוכחית של אחת מסדרות הדרמה המצליחות ביותר בקרב הקהל האמריקני, NCIS, במה שהביא לה את המקום הראשון.

אבל אלו לא חדשות רעות לטראמפ כמו שהן חדשות רעות לקלי, שייתכן ולא תאריך ימים ברצועת השידור החדשה.

Upfronts 2016: מי יחליף את ג'ק באוור בסדרה 24 ואילו סדרות יעלו?


כל רשתות הטלוויזיה האמריקניות חשפו בימים האחרונים את לוחות השידורים שלהן לעונת השידורים הבאה. סקירה:

NBC

ראשונה הייתה רשת NBC שחשפה את לוח השידורים החדש שלה שישוב בספטמבר הקרוב אל המסכים כמעט ללא שום שינויים. רק 3 סדרות חדשות ייכנסו אל הלוח בשלב הראשון כדי לצבור תאוצה עד חודשי החורף לעלייתן של הסדרות הנוספות. אחת מהן היא "Timeless" שתעסוק באנשים שנוסעים בזמן כדי להציל את האנושות, ואחרת היא "This Is Us" שתעסוק באנשים שנולדו באותו היום.

רשת NBC, שבעבר הייתה בית חם לסדרות הקומדיה הטובות והמצליחות ביותר בתולדות ארה"ב (משפחת קוסבי, חופשי על הבר, סיינפלד, פרייז'ר, חברים), כמעט ונטשה את תחום הסיטקומים באופן מוחלט. רק שניים כאלה ישודרו בפתח העונה החדשה, מהן אחת חדשה בשם "The Good Place" בכיכובם של קריסטן בל וטד דנסון. בהמשך העונה יעלו יתר הקומדיות שהזמינה הרשת.



FOX

הבאה בתור הייתה רשת FOX שגם היא שמרה על שמרנות וכמעט ולא שינתה את תמהיל הלוח שלה ובדומה לקודמתה כמעט לא תכיל תכנים קומיים. אחת מהדרמות החדשות שתעלה לשידור תהיה גרסה טלוויזיונית לסדרת סרטי הקולנוע "נשק קטלני". את הסדרה "נמלטים" הרשת תעלה מן האוב לעונה חדשה בהשתתפות צוות השחקנים המקורי החל מחודשי אביב 2017.

גם את הסדרה "24" הרשת תחזיר במהלך חודשי החורף עם צוות שחקנים חדש וללא כוכבי העבר המקוריים קיפר סאת'רלנד (ג'ק באוור) ומרי לין רייסקוב (קלואי או'בריאן). הסדרה תתמקד בגיבור מלחמה שחוזר לארה"ב, בגילום קורי הוקינס, ונעזר בסוכנות CTU כדי להציל את חייו ולמנוע מגה-פיגוע על אדמת אמריקה. סאת'רלנד עצמו, דרך אגב, יקבל סדרה חדשה עליה יהיה ניתן לקרוא בהמשך.



ABC

רשת ABC אף היא חשפה את לוח השידורים שלה, שבניגוד לכל היתר יתבסס על קומדיות למכביר. סיטקומים משפחתיים כמו "משפחה מודרנית", "מקום טוב באמצע", "הגולדברגים" ו"שחור כזה" יחזרו לעונות חדשות לצד כמה קומדיות חדשות. בתחום הדרמות תיפרד הרשת מהסדרות "קאסל" ו"נאשוויל" לטובת כמה דרמות חדשות. "סקנדל" בכיכובה של קרי וושינגטון כן תחזור לעונה חדשה.

אחת מהדרמות החדשות תהיה "Designated Survivor" שזהו מושג מהפוליטיקה האמריקנית המתייחס לשר בקבינט שלא מוזמן לשמוע את "נאום מצב האומה" של נשיא ארצות הברית בפני הקונגרס ובפני כל השלטון האמריקני כדי להיות השורד האחרון במקרה שהם יותקפו בעת קיום הנאום. הסדרה תעקוב אחר 'שורד' כזה שלמעשה יקח את מוסרות השלטון לידיו. בכיכובו של קיפר סאת'רלנד.



CBS

מבחינת כמות צופים, רשת CBS היא המצליחה ביותר. אל העונה החדשה היא תחזיר את הקומדיות המצליחות "המפץ הגדול" ו"מרוששות" לצד לא פחות משש קומדיות נוספות. בתחום הדרמה תעלה הרשת סדרה בשם "Pure Genius" שתעקוב אחר אדם המקים בית חולים עם שיטות רפואה חדשות, ו"MacGyver" שבדומה למקגייוור המקורי תעקוב אחר בחור בעל כישורי המצאות שפותר בעיות.

מבין הסדרות המבוטלות והמסתיימות נמצאת "האישה הטובה" שזכתה לביקורות טובות, "מבוקש" ו"CSI: סייבר" שירידתה מהאוויר מסמנת את סוף עידן סדרות ה-CSI. סדרות שכן יחזרו לעונה חדשה כוללות את "מחשבות פליליות", "הוואי חמש אפס" ואת שלל הזכיונות של הסדרה המשטרתית הפופולרית "NCIS". חלק מהסדרות יעלו בחצי השני של העונה, באזור החורף או אביב 2017.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר