
העימות הנשיאותי השלישי והאחרון במערכת הבחירות הנוכחית לנשיאות הצליח להתרומם מעל העימות הקודם ולהגיע לכדי כ-72 מיליון צופים ברשתות הטלוויזיה הגדולות. העימות השני השיג כ-67 מיליון צופים והעימות הראשון שבר שיאים היסטוריים עם כ-84 מיליון צופים. העימות האחרון, אם כן, מתמקם פחות או יותר באמצע.
ערוץ החדשות Fox News, שהעיתונאי שלה כריס וואלאס הוא זה שהנחה את העימות - הנחייה שזכתה לשבחים מצד כולם, היה הערוץ הנצפה ביותר מבין צופי העימות עם כ-11.3 מיליון צופים, בעוד שבערוצים המתחרים על אותה הנישה, CNN ו-MSNBC, צפו 8.7 מיליון איש ו-5.5 מיליון בהתאמה. בכל הקשור לרשתות הבודקאסט התקיימה תחרות צמודה למדי בין שלוש הגדולות. ABC יצאה עם ידה על הראשונה, חלוקה שיוונית אחרי הניצחונות של שתי המתחרות בשני העימותים הקודמים, כאשר לאחריה ניצבו NBC ו-CBS. רשת FOX בברודקאסט, שהיא רשת נפרדת מערוץ Fox News, הניבה לחברת האם המשותפת להן עוד 6.6 מיליון צופים. גם הערוצים בספרדית נהנו מגידול באחוזי הצפייה.
נתוני הצפייה המפורטים
רשתות ברודקאסט | 2016 | 2012 |
---|---|---|
ABC | 10,962,000 | 11,730,247 |
NBC | 10,393,000 | 12,391,341 |
CBS | 10,120,000 | 8,437,098 |
FOX | 6,622,000 | - - - - - |
PBS | 2,850,000 | - - - - - |
Univision | 2,364,000 | - - - - - |
Telemundo | 1,485,000 | - - - - - |
ערוצי כבלים | 2016 | 2012 |
Fox News | 11,349,000 | 11,474,835 |
CNN | 8,712,000 | 5,808,405 |
MSNBC | 5,517,000 | 4,063,673 |
Fox Business | 456,000 | - - - - - |
CNBC | 395,000 | - - - - - |
תמו עימותי הבחירות. השלב הגדול הבא שיוטל על כתפיהן של רשתות הטלוויזיה יהיה סיקור ליל הבחירות.