רשת NBC מאשרת: ג'יי לנו יפרוש מהגשת "תוכנית הלילה", ג'ימי פאלון יחליף אותו

רשת הטלוויזיה NBC מאשרת היום שג'יי לנו, מגיש התוכנית "The Tonight Show", יפרוש באביב 2014. ג'ימי פאלון, שמגיש תוכנית לילית מאוחרת יותר, המשודרת מיד לאחר ה"טונייט שואו", יחליף אותו וירש את כסאו.

"The Tonight Show" היא אחת מתוכנית הלילה הנצפות ביותר בז'אנר של השעה 23:35 בטלוויזיה האמריקנית. היא מתמודדת בהצלחה מול התוכנית הלילית של רשת CBS בהגשת דיוויד לטרמן ומול תוכנית הלילה של ג'ימי קימל ברשת ABC. כיום מנחה את התוכנית הקומיקאי ג'יי לנו, כשהוא עושה זאת כבר מעל 20 שנה, החל משנת 1992. המגיש הבא של התוכנית, כאמור, יהיה ג'ימי פאלון, שכיום מגיש תוכנית לילית בשעה 00:35, מיד לאחר לנו.



ההודעה היום של NBC למעשה מסיימת את גל השמועות שהציף את כלי התקשורת בארה"ב בשבועות האחרונים. גל השמועות אף הביא את ג'יי לנו וג'ימי פאלון בעצמם לצחוק על המצב כאשר הפיקו מערכון משותף ששודר במסגרת התוכנית של פאלון:



למי שזוכר, "תוכנית הלילה" וג'יי לנו כבר סיפקו בעבר שערורייה אחת, כאשר ג'יי לנו פרש מהגשת התוכנית לפני כמה שנים ופינה את מקומו לקונאן אובריאן, אך לבסוף חזר לאחר כמה חודשים להגיש את התוכנית, תוך שהוא גורם להדחתו של אובריאן. בסופו של דבר אז הוביל המקרה הזה להתפטרותו של אובראיין מרשת NBC ולמעברו להגשת תוכנית לילה מקבילה ברשת הכבלים TBS.

האשכול המקורי ברוטר - https://web.archive.org/web/20130404084653/http://rotter.net/forum/scoops1/16688.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר