הילרי קלינטון נשארת על הבמה הציבורית? קהל של אלפים הריע לה בשלטים לקראת 2016

שלוש שנים ארוכות מאוד ודי קשות צפויות לעבור על הילרי קלינטון עד 2016.

אם היא תחליט שלא להתמודד בבחירות לנשיאות בשנת 2016, היא תיאלץ יום אחר יום להכחיש שמועות וספינים שיתעקשו שהיא כן מתמודדת. אם היא דווקא תחליט בסופו של דבר כן להתמודד, אין ספק שמצפה לה מסע ארוך ביותר עד הבית הלבן - מסע ארוך שמתחיל בימים אלה ממש.

אמש נשאה קלינטון נאום פומבי במסגרת טקס הענקת פרסים מטעם ארגון הפועל למען זכויות נשים, ארגון שהיא הייתה שותפה להקמתו. היה זה למעשה אחד הנאומים הפומביים הראשונים שלה מאז עזבה את משרתה כמזכירת המדינה של ארה"ב. בזמן נאומה של קלינטון, החזיקו כ-2,000 בני-אדם בחוץ שלטים תחת הכיתוב "Ready for Hillary".



אירוע זה, מצטרף לעוד מספר אירועים המעסיקים את התקשורת האמריקנית לאחרונה, בהיותם להוטים בדבר השאלה "האם היא תרוץ?".

כך למשל, לפני כשבועיים הודיעה קלינטון במפתיע על תמיכתה בזכותם של חברי הקהילה ההומו-לסבית לבוא בברית נישואים, זאת לאחר שבעבר היא התנגדה לכך. זה מתרחש בדיוק בתקופה שבה דעת הקהל האמריקנית מתחילה לנטות לטובת הקהילה ההומו-לסבית.

במקביל לכך, פורסם בתקשורת האמריקנית על מספר גורמים שכבר טרחו להקים "Super PAC", ועידות פעולה פוליטיות, לטובתה. הועידות הללו מאפשרות לגייס כסף עבור מועמדים פוליטיים המתמודדים למשרות בכירות במדינות ארה"ב ובממשל הפדרלי.

נוסף לזה, בימים אלה פורסם כי קלינטון עומדת לכתוב ספר המשך לספר הזכרונות שלה "לחיות את ההיסטוריה", והיא אף בתקופה הזו מחפשת אחר מוציאים לאור. אין כמובן לטעות במשמעות הפוליטית של כתיבת ספר זכרונות מספר שנים לפני המירוץ לנשיאות.

בתקופה הקרובה, על כל מקרה, קלינטון לא יורדת מהבמה הציבורית. כבר ביום שישי הקרוב היא אמורה לשאת נאום פומבי נוסף באירוע ציבורי ובחודשיים הקרובים צפויים לה עוד שני אירועים כאלה - זאת בניגוד מוחלט לעמדת מקורביה, שהמליצו לה לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר