האם הלחץ הרפובליקני עבד? רשת CNN ביטלה את הסרט המתוכנן על הילרי קלינטון

הסרט התיעודי המתוכנן על הילרי קלינטון, שגרם להחרמתה של רשת CNN בידי הרפובליקנים, בוטל, על פי דבריו של במאי הסרט צ'רלס פרגוסון.

לפני כחודש, מיד עם פרסום הידיעה על כך שרשת החדשות מתעתדת להפיק סרט שכזה, במקביל לפרסום דומה על הפקת מיני-סדרה על חייה של קלינטון ברשת NBC, פנה יו"ר הועידה הלאומית הרפובליקנית, ריינס פריבוס, באיום לראשי שתי הרשתות לבטל את הסרטים בטענה שהם "אינם הוגנים למועמדים הדמוקרטיים לשנת 2016 שיהיו עשויים להתחרות מול קלינטון ולמועמדים הרפובליקנים שיתחרו מולה בבחירות הכלליות".

פריבוס אף טרח לאיים אז ש"אם הם לא יסכימו לבטל את התוכניות הללו לפני כינוסה של הועידה השנתית הרפובליקנית, אני אעביר בועידה הצבעה מחייבת שתקבע כי הרפובליקנים לא ישתפו פעולה עם הרשתות האלה בעימותי הפריימריז של 2016" - ואכן, כשבוע לאחר מכן אושרה החלטה שכזו ובמפלגה אף בחנו אפשרות להעניק את תפקיד הנחיית עימותי הפריימריז לעיתונאים שמרנים דוגמת שון האניטי וראש לימבו במקומם.

אל מול האיומים, כבר הספיקה אז רשת FOX, שאולפניה "פוקס המאה ה-20" היו אמורים להפיק את הסדרה של NBC, להודיע על כוונתה שלא לשתף פעולה עם הפקת הסדרה. כעת מגיעה גם ההודעה על ביטול מלא של הסרט המתוכנן ברשת CNN.

באשר לסיבת הביטול, טרח הבמאי להדגיש בפוסט שלם שפרסם באתר "הפינגטון פוסט" שהגורם הוא ההתחמקות הכמעט מוחלטת של קלינטון ומקורביה. "כשהצעתי לאנשים להתראיין, גיליתי שאף אחד לא מעוניין לעזור לי לעשות את הסרט הזה. לא דמוקרטים, לא רפובליקנים, ובוודאי לא אנשים שעובדים עם בני הזוג קלינטון, רוצים קשר עם הסרט", הסביר פרגוסון. לדבריו, הביטול לא נבע מלחץ שהגיע מהרשת.

האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/52043.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר