"סאטרדיי נייט לייב" סוגרת את השנה ושוברת שיאי צפייה

בתוכנית חפה מפוליטיקה אך מלאת כוכבים, סגרו החבר'ה של SNL את השנה אמש. המנחה היה ג'ימי פאלון, האורח המוזיקלי היה ג'סטין טימברלייק וברשימת הקופצים לביקור: פול מקרטני, מדונה, מייקל בלומברג, כריס רוק ובארי גיב.

כיאה לתוכנית סוף שנה חגיגית לקראת חג המולד וערב השנה החדשה, רשמה התוכנית אחוזי צפייה גבוהים בארה"ב, כשהשנה הם אף הצליחו לשבור שיאים עם 6.3% רייטינג - הגבוה ביותר לפרק חג מולד בעשור האחרון.

כבר בתחילת התוכנית הופיע טימברלייק במערכון אותו הוא ביצע בכל חמש הפעמים האחרות בהן התארח בתוכנית - "bring it on down to __ ville", רמז לכך שהתוכנית צפויה להכיל מספר רב של מערכונים חוזרים.



ואכן כך היה. בהמשך הפרק, חזר מערכון "תוכנית האירוח של בארי גיב" בהשתתפותם של פאלון וטימברלייק כבארי ורובין גיב, אחרי כעשור מאז הופעתו הראשונה של המערכון בתוכנית בשנת 2003. הפעם היה זה המערכון הראשון מאז מותו של רובין גיב, אחד משלישיית האחים של להקת ה-Bee Gees, והוא כלל גם ביקור קצר של בארי גיב האמיתי, האח האחרון מהשלישייה שנותר בחיים, ושל הזמרת מדונה בהופעה של משפט אחד.

עוד לפני כן, במונולוג הפתיחה של ג'ימי פאלון כמנחה, קפץ פול מקרטני לביקור קצר ולביצוע משותף וקצרצר אף יותר של השיר "Have Yourself a Merry Little Christmas". תוכנית מיוחדת לרגל חג המולד, כן?

לאחר מכן הגיעו שלל המערכונים, ביניהם: "טוטו משפחתי" עם משפחת רשת הטלוויזיה של CBS ומתחרתה NBC, הופעה חוזרת של המערכון "קימייה" עם החיקויים לקים קרדישיאן וקניה ווסט, קליפ מוזיקלי מוצלח למדי על הנערות המביאות את החבר הביתה בחג המולד וקליפ פארודי על השיר "Baby, It's Cold Outside" בהשתתפותו של פאלון.


פאלון, שמנחה כיום את התוכנית "לייט נייט" והחל מפברואר הקרוב צפוי להיכנס לנעליו של ג'יי לנו ב"טונייט שואו", קפץ לבקר גם בפינת ה"וויקנד אפדייט" אותה הגיש בעבר כשהיה חבר צוות בתוכנית, שם הוא פגש את סת' מאייר, מגיש הפינה הנוכחי, שגם הוא צפוי להיות מקודם החל מפברואר להיות מחליפו של פאלון בהנחיית ה"לייט נייט".

לצד פאלון ביקר בפינה גם ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג, שבשבוע הבא צפוי לסיים את כהונתו בת ה-12 שנים.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר