"סאטרדיי נייט לייב" תקלוט לשורותיה קומיקאית שחורה

זו לא הייתה חדשה מעניינת במיוחד אלמלא הרעש הציבורי שהגיע לפניה בתקופה האחרונה, תוך התחייסות סאטירית גם של מושאי הביקורת הציבורית עצמם - יוצריה של תוכנית הבידור המצליחה "סאטרדי נייט לייב".

המדובר הוא על הצטרפותה של קומיקאית שחורה חדשה לשורותיה של תוכנית הבידור המצליחה "סאטרדיי נייט לייב", סאשיר זמאטה שמה - השחורה הראשונה בתוכנית מזה כחצי עשור והרביעית בה בסך הכל, לאחר שהתוכנית עמדה בביקורת ציבורית מאז עלייתה של העונה האחרונה אליה הצטרפו 6 חברי צוות חדשים - אף לא אחד מהם שחור.

בל נטעה, בתוכנית השתתפו אפרו-אמריקנים רבים, שניים כאלה אף משתתפים בעונה הנוכחית, אך מיעוט הנשים האפרו-אמריקניות בתוכנית בלט למדי וצרם לעין האמריקנית ואף הביא את יוצרי התוכנית לתור אחר קומיקאית שחורה חדשה כדי להתמודד עם הביקורת הציבורית אודות היעדרותן מהתוכנית וכדי להתגבר על החלטתם המחאתית של שני החברים השחורים הנוכחיים שלא לגלם יותר דמויות נשיות שחורות במערכוני התוכנית.



באופן הזה ערכו יוצרי SNL אודישנים רבים לקומיקאיות כישרוניות ברחבי ארה"ב כדי לבחור את חברת הצוות הבאה.

לבסוף, מתוך 12 הקומיקאיות שהוזמנו למבחני בד נוספים בחודש דצמבר האחרון, נפלה ההכרעה לטובתה של זמאטה הצעירה והיא כעת צפויה להצטרף אל התוכנית המצליחה ביום שבת הבא, בפרק בהנחייתו של הראפר דרייק.

כמובן שכיאה לתוכנית הומוריסטית, לא פסחו יוצרי התוכנית גם על התייחסות סאטירית אל עצמם בעקבות הנושא, בפרק בהנחייתה של השחקנית האפרו-אמריקנית קרי וושינגטון ששודר בחודש נובמבר האחרון. הנה המערכון:

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר