כתבת של CBS, אחת מן השנואות על הבית הלבן, הודיעה על התפטרותה

זו לא הייתה כותרת אלמלא העובדה שהכתבת והתחקירנית שריל אטקינסון הייתה פועלת ברשת CBS ההולכת ונהפכת ליברלית שאט אט מצרה את צעדיה, אלמלא העובדה שהכתבת הייתה מפיצה מספר תחקירים כנגד ממשלו של הנשיא הדמוקרטי ברק אובמה, ואלמלא העובדה שהכתבת הייתה מדווחת על כך שלאחר תחקיריה המשודרים נפרצו המחשבים שלה תוך רמיזה על אשמת הממשל במעשה.

שריל אטקינסון, כאמור - כתבת ותחקירנית ברשת CBS, הודיעה היום באופן סופי על התפטרותה מהרשת ששימשה לה בית כבר למעלה משני עשורים לאחר חודשים של מאבק בניסיון לפתוח את החוזה האישי עליו הייתה חתומה ולאחר תקופה ארוכה בה נפוצו טענות על כך שהיא מודרת ממהדורת החדשות המרכזית של הרשת, CBS Evening News בהגשת סקוט פלי, בעקבות ה"אג'נדה" שלה נגד הממשל.



אטקינסון היא זו שדיווחה בעקביות על "פרשת מהיר ועצבני" שהעיבה על הממשל הדמוקרטי ועל התובע הכללי אריק הולד, דיווחים שהביאו אותה למועמדות לפרס אמי, והיא זו שטרחה לעקוב באופן צמוד אחר כשלונות אחרים לכאורה של הממשל מאז - מתקפת הטרור בשגרירות האמריקנית בבנגאזי, השקת אתר רפורמת הבריאות וההשקעות הבעייתיות לכאורה של הממשל באנרגיה ירוקה.

בשנת 2007 עוד הייתה אטקינסון ברשימת 20 הכתבים הבולטים ביותר על מסכי הטלוויזיה עם חשיפה של 160 דקות בשנה במהדורת החדשות המרכזית של רשת CBS, אך בשנים שלאחר מכן הידרדרה אטקינסון עד שיצאה כלל מהדירוג. גם הבית הלבן החל להתעלם ממנה ומשאלותיה.

באופן הזה הפכה אטקינסון לשנואת הבית הלבן ולמעין גיבורת הימין האמריקני וזכתה מטעם גופים שמרניים בפרסים אודות סיקוריה. לנקודות נוספות זכתה כנראה גם בחודש מאי האחרון כאשר דיווחה על כך שמחשביה נפרצו תוך כדי רמיזה לכך שהדבר קשור לתחקיריה ונעשה מטעם הממשל.

בימים אלה כותבת אטקינסון ספר בשם "הקרב של כתבת אחת עבור אמת בוושינגטון של אובמה" שעתיד לצאת בחודש נובמבר הקרוב ושצפוי לעסוק באתגרים של כתב חדשות המבקר את הממשל, כשבמקביל לכך מקורביה טורחים לספר על מידת תסכולה מההטייה הליברלית של CBS.

בהודעת הפרישה שלה, עם זאת, ציינה כי "זו הייתה לי זכות גדולה לעבוד בחדשות CBS ואני אסירת תודה על ההזדמנויות הרבות שהיו לי".

האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/86716.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר