רשתות הטלוויזיה האמריקניות מתכוננות לעונת השידורים הבאה

כמדי שנה בחודש מאי חושפות רשתות הטלוויזיה המסחריות בארצות הברית את מרכולתן לקראת עונת השידורים הטלוויזיונית הבאה שתגיע בתום עונת הקיץ, החל מחודש ספטמבר ועד לחודש מאי הבא. כך גם השנה. הערב (ראשון) חשפה רשת NBC ראשונה את לוח השידורים החדש שלה, כשמחר תעשה זאת גם רשת FOX, ביום שלישי תצטרף אליהן רשת ABC ולמחרת יגיע תורה של רשת CBS.



בימים הקודמים לחשיפת הלוח, מכריזות הרשתות על חידושי וביטולי הסדרות.

רשת NBC, החלשה מבין רשתות הברודקאסט האמריקניות, הספיקה להודיעה כבר על מספר ביטולים וחידושים: "Revolution" בוטלה אחרי שתי עונות; "Community" לא הצליחה להגשים את חזון שש העונות והסרט; ושלל הקומדיות הצעירות והלא-מוצלחות של הרשת שעלו לאחרונה ("Welcome To The Family", "Michael J. Fox Show" ו-"Sean Saves The World") בוטלו גם כן. מנגד חידשה הרשת את סדרות הדרמה "Grimm", "Hannibal", "Chicago Fire" ועוד לעונות נוספות. הרשימה המלאה מתעדכנת בקישור הבא.

בתוך הלוח החדש של הרשת בולטת הסדרה "Allegiance" המבוססת על סדרת הדרמה הישראלית "תא גורדין". הסדרה תעלה לקראת חודשי החורף הקרים ותצטרף לעוד כ-5 סדרות דרמה חדשות שיעלו על מסכי הרשת. במספר הקומדיות, הגיעו ב-NBC לכ-7 סדרות חדשות שימלאו את הואקום שנוצר עם הביטולים הרבים של הסיטקומים הכושלים. על יתר הסדרות החדשות שישודרו בעונת השידורים הבאה ניתן לקרוא כאן.



האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/99556.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר