כיצד הצליח ג'ימי פאלון להפוך למאסטר הסרטונים הויראליים

בקושי חלפה שנה מאז נכנס ג'ימי פאלון לנעליו הגדולות של המגיש הוותיק ג'יי לנו והשתלטותו על "הטונייט שואו", וכבר ניתן להכתיר אותו כמלך הבלתי מעורער של רצועת הלילה בטלוויזיה האמריקנית. ואולם בעת האחרונה הוא אף מצליח לייצר בתוכנית שלו קטעים ויראלים שזוכים לעשרות מיליוני צפיות באינטרנט בזכות ההומור הפשוט שמצליח לכבוש את הקהל האמריקני.

הנה כמה מהסרטונים הפופולאריים מהתקופה האחרונה.



לפני כחודש הופיעה ניקול קידמן בפעם הראשונה בתוכניתו של פאלון וזה ניצל את ההזדמנות כדי להעלות מקרה מוזר מהעבר בו הם נפגשו במקרה. עד מהרה קידמן הסבירה לו שזה לא היה מפגש מקרי ולמעשה היה מדובר בדייט מתוכנן, היות והיא חיבבה אותו. פאלון, ההמום מהחמצת חייו, הגיב כך לשמע הדברים בקטע שכבר זכה לכ-25 מיליון צפיות ביוטיוב:


בשבוע האחרון הגיע פאלון עם תוכניתו לחוף המערבי של ארה"ב וללוס אנג'לס, משם שודרה התוכנית למשך עשרות שנים עד הגירתה לניו-יורק בשנה שעברה. לכבוד זה, ולכבוד ביקורו של וויל סמית', נפתחה התוכנית במעין חידוש לפתיח של סדרת הנייטיז "הנסיך המדליק מבייל אייר", במה שזכה ביוטיוב לכ-8 מיליון צפיות.

בסרטון ויראלי נוסף ביצעו השניים קאבר מוזר לשיר "It Takes Two" באמצעות אפליקציית iPad.



עוד חידוש לסדרת ניינטיז נעשה השבוע באמצעות איחוד שחקני הקומדיה "הצלצול הגואל" למערכון משותף שזכה עד כה ל-23 מיליון צפיות ביוטיוב ולבאזז גדול. במערכון הופיע פאלון כתלמיד מן המניין ב"תיכון בייסייד" וסיפר לחבריו הטובים זאק, סלייטר, ג'סי וקלי על כוונתו להפוך לקומיקאי כשיגדל (ואולי, מי יודע, גם לצאת לדייט עם ניקול קידמן).


סרטון ויראלי נוסף שזכה בתוך ימים ספורים ללמעלה מ-25 מיליון צפיות הצטרף לאוסף כאשר הקומיקאים וויל פארל וקווין הארט הגיעו השבוע לתוכנית הלילה והצטרפו לג'ימי פאלון עם קרב "ליפ סינק" מעניין בו כל אחד מהמשתתפים הניע את שפתיו בהתאמה לצלילי שיר המתנגן ברקע. הם השתדלו לעשות זאת בדרך מגוחכת.

בסרטון אחר חבר קווין הארט למשחק "בלאק ג'ק" בו הוא ופאלון החטיפו סטירות אחד לשני.



פאלון בכלל מפורסם בזכות "משחקי החברה" המוזרים שלו.

באחד מהם, ג'ניפר לופז ואנתוני מאקי הצטרפו לפאלון ולסייד-קיק שלו סטיב היגינס למשחק מילים מותח. בשני, אלן דג'נרס יחד עם סטיב קארל וריס וית'רספון שיחקו השבוע במשחק מילים משעשע נוסף:



בשבוע החולף גם התרחש משחק הסופרבול, ולקראת זה ביצעה להקת התוכנית יחד עם פאלון וזמרים נוספים חידוש א-קפלה לשיר המפורסם "We Are The Champions" של להקת קווין. 5 מיליון צפיות נרשמו עד כה.


ככלל, פאלון הצליח להעלות את שיעורי הצפייה בתוכנית הלילה שלו בהשוואה למתחרים (דיויד לטרמן ב-CBS וג'ימי קימל ב-ABC), ובזמן האחרון נראה שהסרטונים שלו מצליחים לצאת ממסך הטלוויזיה ולשבור את האינטרנט. מסיבות רבות הקהל האמריקני נהנה מזה.

האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/180378.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר