הלילה סטיבן קולבר ייכנס לנעליו של דיוויד לטרמן ברשת CBS

הלילה הראשון של סטיבן קולבר ב-CBS


הלילה יתיישב בפעם הראשונה סטיבן קולבר להגיש את תוכנית הלילה המרכזית של רשת CBS - ה"לייט שואו" - במקומו של דיוויד לטרמן שפרש מהגשת התוכנית בתחילת השנה לאחר 22 שנה בתפקיד. בתוכנית הראשונה בהגשתו יתארח ג'ב בוש שבימים אלה מתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לקראת בחירות 2016 לנשיאות ארצות הברית. גם השחקן ג'ורג' קלוני יהיה שם.

קולבר קנה את רוב פרסומו בזכות התוכנית "הקולבר ריפור" שאותה הוא הגיש בערוץ הכבלים קומדי סנטרל וששודרה בצמידות ל"דיילי שואו" של ג'ון סטיוארט ממנה הוא צמח. בתוכנית ההיא גילם קולבר דמות פארודית של עיתונאי שמרני שהפכה לסימן ההיכר שלו והלכה איתו לכל מקום גם מחוץ למסך (ואפילו פעם אחת הגיעה לעדות בפני הקונגרס). כעת ייאלץ קולבר לנטוש את הדמות לאחר עשור לטובת הופעה יותר מיינסטרימית ב"לייט שואו" שבה הוא כנראה ינסה להמציא את עצמו מחדש.

התוכנית תשודר מדי לילה בשעה 23:35 לפי שעון החוף המזרחי בארה"ב (06:35 שעון ישראל) והיא תתחרה בתוכנית "הטונייט שואו" של NBC בהנחיית ג'ימי פאלון ובתוכנית "ג'ימי קימל לייב" ברשת ABC בהגשת ג'ימי קימל. בהמשך החודש, ה-28 בספטמבר, יצטרף טרוור נואה כמגיש החדש של "הדיילי שואו" אל רצף תוכניות הלילה ובכך יושלם חילופי הדורות ברצועה.




הפוליטיקאים הולכים ומתראיינים


אצלנו בישראל בחר ראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל את כל הראיונות התקשורתיים שנקבעו עמו לקראת ראש השנה ותקופת החגים, אך בארה"ב כל מה שהפוליטיקאים צמאים לו זה עוד ועוד מקום להשמיע את דעותיהם.

לבד מג'ב בוש שיתראיין הלילה לתוכנית החדשה של סטיבן קולבר (ראו ידיעה קודמת), דונלד טרמאפ יעשה את שלו גם כן עבור תוכניות הלילה והוא יופיע אצל ג'ימי פאלון ביום שישי הקרוב, ה-11 בספטמבר. הילרי קלינטון תופיע אף היא באותה התוכנית כמה ימים לאחר מכן, ב-16 בספטמבר, אך עוד לפני כן היא תתראיין הלילה לרשת ABC לאחר שבעת האחרונה היא החלה להגביר את מספר הופעותיה בתקשורת ואת כמות הראיונות שלה לעיתונאים עקב ביקורת כנגדה בנושא הזה.

מעבר לכך בשבוע הבא ה-16 בספטמבר ייערך העימות הרפובליקני השני בו כל המתמודדים הרפובליקנים מקווים להשתתף. רשת CNN החליטה לבסוף להיכנע ולהגדיל את מספר המשתתפים בו בהתאם לחישובי הסקרים ובנוסף היא הודיעה על שעות השידור של העימות - העימות המשני ישודר בשעה 18:00 בערב והעימות הראשי בשעה 20:00 (01:00 ו-03:00 לפנות בוקר בישראל). העימות המשני ייערך כשעתיים ואילו העימות הראשי יימשך כשלוש שעות. את שניהם יגיש העיתונאי ג'ייק טאפר.



חזרתה של "סאטרדיי נייט לייב"


לאחר שבעונה שעברה חגגה תוכנית המערכונים הותיקה "סארדיי נייט לייב" 40 שנה באוויר, כעת הגיע זמנה של התוכנית לשוב ב-3 באוקטובר לעונה החדשה וה-41 שלה. העונה הקודמת נהנתה מפיק צפייה גבוה רק במשדר הפריים-טיים המיוחד והחגיגי לציון יום הולדתה, בעוד כל יתר העונה סבל מאחוזי צפייה נמוכים שאפילו דרדרו אותה לשבור שיאים שליליים היסטוריים.

למול זאת את העונה החדשה תפתח הכוכבת והזמרת הפופולרית מיילי סיירוס שתופיע בפרק הבכורה גם כמנחה וגם כאורחת המוזיקלית - זו הפעם השלישית שלה; את הפרק השני ב-10 באוקטובר תנחה הקומיקאית העולה איימי שומר ולצידה יופיע הזמר הצעיר "דה וויקנד" בתור אורח מוזיקלי; ואת הפרק השלישי ב-17 באוקטובר יפתח כוכב התוכנית לשעבר טרייסי מורגן במה שתהפוך להיות ההופעה הראשונה שלו בטלוויזיה לאחר תאונת הדרכים הקשה אותה עבר בשנה שעברה כשלצידו תופיע הזמרת דמי לובאטו.

אל העונה הזו יחזור כל צוות השחקנים שליווה את העונה הקודמת ובאופן די חריג לא ייערכו שינויים בקאסט.




עונת השידורים החדשה ל-2015/16


מבחינת רשתות הטלוויזיה בארה"ב חודש ספטמבר הוא מבשר הסתיו והוא הזמן האידאלי להעלות את עונת השידורים החדשה לחודשים הקרים של השנה בתום עונת הקיץ. כך ייעשה גם השנה החל מה-21 בספטמבר אז ישיבו כל רשתות הטלוויזיה את הסדרות והתוכניות אליהם הציבור האמריקני וגם זה מסביב לעולם התגעגע. החל מסדרות הדרמה, דרך הקומדיה, הריאלטי והספורט.

אחד הדברים הבולטים בלוחות המשדרים החדשים זהו הקיצוץ המשמעותי של הרשתות בתחום הקומדיות והסיטקומים. כל אחת מהרשתות (לבד מ-ABC) חתכה את מספר הסדרות הקומיות בחצי בהשוואה לעונת השידורים הקודמת וזאת אחרי שנים רבות של כישלונות לייצר להיטים בתחום. רוב לוחות השידורים מורכבים כעת מתוכניות ריאלטי, סדרות דרמה ואירועי ספורט.

כאן ניתן לראות את מבנה לוחות השידורים של CBS | ABC | NBC | FOX

האם לכם יש המלצה לאיזו סדרה טובה?




האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/245305.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר