המתמודד הרפבוליקני המוביל דונלד טראמפ ינחה את "סאטרדיי נייט לייב"

דונלד טראמפ ינחה את "סאטרדיי נייט לייב"


בפוליטיקה האמריקנית נבחרי הציבור אינם חוששים מתוכניות הבידור הטלוויזיוניות ואף נהנים להופיע בהם. כל מתמודד רציני לנשיאות מארגן לעצמו איזו הופעה או שתיים באחת מתוכניות הלילה המוצלחות. חלקם אף רוצים יותר מזה - ומקבלים.

דונלד טראמפ יקבל הזדמנות נדירה להנחות את תוכנית המערכונים המפורסמת "סאטרדיי נייט לייב" ב-7 בנובמבר, הפרק הרביעי בעונה החדשה, לצידה של האורחת המוזיקלית סיה. זוהי תהיה הפעם השנייה שבה הוא מנחה את התוכנית, הראשונה הייתה בשנת 2004, והוא כנראה יביא איתו אחוזי צפייה שכה דרושים לתוכנית שכבר מזמן אינה נמצאת בימי הזוהר שלה.

טראמפ יהיה אחד מהיחידים שינחה את התוכנית בזמן מירוץ לנשיאות (המתמודד הרפובליקני סטיב פורבס עשה זאת בשנת 1996 והמתמודד הדמוקרטי אל שרפטון עשה זאת לפני בחירות 2004), אבל הוא ממש לא יהיה הפוליטיקאי היחידי שהופיע בתוכנית - הילרי קלינטון הופיעה למערכון אחד בתוכנית לפני כשבועיים בפרק בכורת העונה החדשה; ברק אובמה הופיע גם הוא בתוכנית בשנת 2008 למשך זמן קצר כדי להגיד את המשפט המפורסם "בשידור חי מניו-יורק - זה סאטרדיי נייט!", בדיוק כפי שעשה מתחרהו באותה השנה ג'ון מקיין; ונשיאים אמריקנים מכהנים כמו ג'ורג' בוש האב וכמו ג'רלד פורד הופיעו גם הם בתוכנית.

לצפייה - מספר מערכונים פוליטיים מפרק בכורת העונה:




גם העימות הדמוקרטי שובר שיאי צפייה


לאחר שהעימות הרפובליקני הראשון שבר שיאי צפייה במהלך חודש אוגוסט האחרון כאשר הפך לעימות הרפובליקני הנצפה אי פעם, נודע הערב שגם העימות הדמוקרטי שנערך אמש הפך לעימות הדמוקרטי הנצפה ביותר מעולם.

על פי נתוני הרייטינג הראשוניים המתפרסמים בארצות הברית 15.3 מיליון בני-אדם ו-11.2% ממשקי הבית האמריקניים צפו בעימות שכינס את כל המתמודדים הדמוקרטים לנשיאות - הילרי קלינטון, ברני סנדרס, מרטין אומאלי, ג'ים ווב ולינקולן צ'ייפי. בכך הצליח המשדר אמש להתעלות אפילו על עימות הפריימריז בין קלינטון לבין ברק אובמה בשנת 2008 ששודר אז ברשת ABC.

עם זאת כמות הצופים רחוקה באופן משמעותי מאותם 24 ו-23 מיליון צופים (16.0% ו-14.7% רייטינג) של שני העימותים הרפובליקנים הקודמים שנערכו בחודש אוגוסט ובחודש ספטמבר. העימות הרפובליקני הבא צפוי להיערך ב-28 באוקטובר ברשת הכבלים CNBC וב-10 בנובמבר ברשת המתחרה Fox Business ואילו העימות הדמוקרטי הבא ייערך ב-14 בנובמבר וישודר ברשת CBS הארצית.

לצפייה - העימות הדמוקרטי במלואו באיכות HD:



האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/255976.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר