העימות הדמוקרטי השני בבחירות לנשיאות ארה"ב

החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר יתייצבו כל המתמודדים במירוץ הדמוקרטי על במת העימות הפנים-מפלגתי השני שייערך לקראת מערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית. לינק לשידור החי של העימות ניתן למצוא בהמשך האשכול.

שלושה מתמודדים נותרו בצד הדמוקרטי - מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון, הסנטור העצמאי המכהן ברני סנדרס ומושל מרילנד לשעבר מרטין אומאלי. בעוד הסקרים מציבים את קלינטון בראש ואת סנדרס במקום שני לא כל כך רחוק, אומאלי נחשב כמתמודד בעל סיכויים קלושים לנצח במירוץ וכתוצאה מכך גם כנראה יתקשה להתבלט בעימות. מתמודדים נוספים כמותו, כג'ים ווב וכלינקולן צ'ייפי, כבר הספיקו לפרוש מאז העימות הקודם וגם סגן הנשיא המכהן ג'ו ביידן הודיע על כוונתו שלא להתמודד במירוץ.

העימות הזה יהיה הראשון בבחירות הנוכחיות שישודר ברשת ברודקאסט ארצית והוא יועבר בשידור חי ברשת CBS. ינחה אותו העיתונאי ג'ון דיקרסון, מגיש התוכנית "מול פני האומה", והוא ייערך במדינת איווה, המדינה הראשונה שתצביע במסגרת הבחירות המקדימות. איווה היא גם מדינה בה הפער בין קלינטון לסנדרס אף קטן יותר מברמה הלאומית והיא חשובה ביותר לשניהם במירוץ.

העובדה שהעימות נערך דווקא ביום שבת העלתה בעבר את חמתם של מספר גורמים במפלגה הדמוקרטית שטענו כי יש בכך ניסיון להוריד את שיעורי הצפייה בעימות לטובתה של המתמודדת המובילה קלינטון ולהקל עליה. גם העימות הבא צפוי להיערך במוצאי שבת ה-19 בדצמבר והעימות שלאחריו אף ייערך ביום ראשון, יום שבתון בארה"ב, ב-17 בינואר.

למרות האירועים הקשים העומדים בראש החדשות בעולם כולו, מתקפת הטרור הנוראית בפריז, טרחה רשת CBS להודיע שהעימות ייערך כמתוכנן ולכל היותר יתווספו בו מספר שאלות בנושאי חוץ הנוגעים למתקפה האיומה. עם זאת, השעה שלפני העימות לא תוקדש למשדר מקדים לעימות אלא לשידור מיוחד עם סיקור חדשותי על המתחולל בצרפת - השידור הזה יחל בשעה 03:00.

שידור חי - www.cbsnews.com/live

עדכון: וידאו לצפייה חוזרת

להלן משדר העימות המלא בין המתמודדים הדמוקרטים לנשיאות כפי ששודר ברשת CBS אמש. העימות נפתח ברגע של דומיה לזכר נרצחי מתקפת הטרור הקטלנית בבירת צרפת פריז והוא עסק בתחילתו בנושאי חוץ כתוצאה מכך.


האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/264977.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר