איך הייתה ההופעה של דונלד טראמפ ב"סאטרדיי נייט לייב"?

טראמפ שבר שיא נוסף בסנ"ל


על אף המחאות, המתמודד הרפובליקני לנשיאות דולנד טרמאפ הנחה אמש את הפרק הרביעי בעונה ה-41 של תוכנית המערכונים המפורסמת "סאטרדיי נייט לייב" - וכרגיל הוא הצליח להביא נתוני צפייה גבוהים: 6.6% ממשקי הבית האמריקניים צפו בתוכנית, שיא של שלוש שנים (כ-9 מיליון צופים), ו-2.7% מקהל היעד של הצעירים בגילאי 18-49. שיא נאה, אך לא כזה שטראמפ קיווה לו.

ומה היה בתוכנית? מערכון הפתיחה לעג למה ששודר ברשת החדשות הליברלית MSNBC אך יממה לפני - מעין "פורום" בהנחיית רייצ'ל מדאו ובהשתתפות מתמודדי המפלגה הדמוקרטית בו נשאל כל אחד מהם על עמדותיו ודעותיו בנושאים המעניינים את תושבי מדינות הדרום. במערכון גילמה ססילי סטרונג בהצלחה את מדאו ואליה נתלוו קייט מקינון כקלינטון ולארי דיויד בהופעת אורח כסנדרס:


השלב הבא בתוכנית היה, כרגיל, שלב המונולוג של האורח. דונלד טראמפ הסביר על הבמה מדוע הוא בחר להנחות את התוכנית ("אין לי שום דבר טוב יותר לעשות") והתייחס לתקרית שלו כלפי הקומיקאית רוזי אודונל ("רוזי אפילו הגיעה לפה כדי לתמוך בי" - אמירה שהופנתה כלפי קומיקאית אחרת, שמנמנה לא פחות, המשתתפת בתוכנית). בהמשך הצטרפו לבמה החקיינים שלו:


לא בכל המערכונים השתתף טרמאפ, כפי שניתן לראות במערכון הפתיחה, אך באלה שהוא כן השתתף הושם דגש על הומור עצמי בנוגע אליו ובנוגע לפוליטיקה האמריקנית. רוב מבקרי הטלוויזיה לא התרשמו מהשידור וחלק מהם הגדיר את התוכנית כלא נעימה לצפייה או מביכה. בכל מקרה, מערכונים נוספים בהשתתפותו של טראמפ ניתנים לצפייה במלואם באתר התוכנית (מארה"ב בלבד).



שבוע של עימותי פריימריז


ביום שלישי תארח רשת הכבלים הכלכלית Fox Business את העימות הרביעי של המתמודדים הרפובליקנים לנשיאות. רק 12 מתמודדים יופיעו על הבמה באותו הערב - 8 מהם בעימות המרכזי ו-4 מהם בעימות המשני. אל העימות המשני התדרדרו אנשים כמו כריס כריסטי ומייק האקבי, במה שאולי יכול לסמן את סוף המירוץ בעבורם. 3 מתמודדים נוספים כלל לא הוזמנו לעימות.

ביום שבת תארח רשת הטלוויזיה CBS את העימות הדמוקרטי השני בין שלושת המתמודדים הדמוקרטים לנשיאות. זו תהיה הפעם הראשונה שרשת טלוויזיה ארצית תשדר עימות שכזה בפריים-טיים במערכת הבחירות הנוכחית. העימות ייערך בעיר דה-מוין במדינה החשובה איווה בה תתרחש ההתמודדות הראשונה במערכת הבחירות המקדימות בחודש פברואר 2016.

עוד לפני כן ביום שישי האחרון ערכה רשת החדשות MSNBC "פורום" משלה למתמודדים הדמוקרטים שבו צפו 2.3 מיליון צופים - הישג נאה מאוד לרשת. המשדר לא כלל עימות בין המתמודדים, אלא מענה לשאלות בזה אחר זה. באותה השעה ממש נהנתה רשת Fox News מהישג חריג - ראיון עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה אודות כהונתו של הנשיא לשעבר ג'ורג' וו. בוש.



האשכול המקורי ברוטר - rotter.net/forum/scoops1/263118.shtml

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר