כלי התקשורת בארה"ב ובעולם מתכוננים לעימות הטלוויזיוני הראשון

הרבה יותר משמדובר באירוע פוליטי גדול, בראש ובראשנה מדובר באירועי טלוויזיוני גדול. שני אישים כה בולטים שמתמודדים על תפקיד הנשיאות של המעצמה הגדולה ביותר בדורנו ועולים על במה אחת זה מול זה כדי להתעמת? חגיגה טלוויזיונית. וכיאה למעמד - שעל פי ההערכות יהיה אחד מאירועי הטלוויזיה הגדולים בכל תולדותיה של ארצות הברית, יחזיק אולי בתואר עימות הבחירות הנצפה ביותר בהיסטוריה, ועשוי להיות קרב פוליטי מרתק שלא נראה כמוהו - כל כלי התקשורת האמריקניים יקצו לעימות את שידוריהם ואת זמן המסך שלהם. זה מה שהם מתכננים:

ערוצי החדשות בארה"ב:


ערוץ Fox News - ברט באייר ומייגן קלי ינחו את המשדר המיוחד לסיקור העימות החל מהשעה 04:00 (שעון ישראל) ולמשך השעתיים הבאות. לאחר מכן תישאר קלי למשדר סיכום מיוחד בן שעה ולאחריה יצטרף שון האניטי בתוכנית סיכום משלו. כל תוכניות הערב שלפני העימות ישודרו כרגיל על ידי בריט יום וביל אוריילי ממקום העימות.

ערוץ CNN - וולף בליצר ואנדרסון קופר יפתחו את שידורי הערוץ, שיועבר גם בתחנה הבינלאומית שלהם, החל מהשעה 02:00 ועד לשעה 08:00 עם העימות באמצעו. כמדי בחירות ברשת CNN ינסו להציג חידושים ובדרך כלל הערוץ מוביל בסיקור אירועים פוליטיים כאלה, הן בהיקף הכתבים והשדרים במקום והן בחדשנות ובטכנולוגיית שידור.

ערוץ MSNBC - את השידור המרכזי החל מהשעה 02:00 יעבירו בריאן ויליאמס ורייצ'ל מדאו עד לשעות המאוחרות בחוף המזרחי של ארה"ב. כל צוות הפרשנים והכתבים הפוליטיים שלהם יצטרפו אליהם.



רשתות הטלוויזיה האמריקניות:


רשת NBC - היות והמגיש המרכזי שלהם לסטר הולט ינחה את העימות, את המשדר המיוחד תנחה סוואנה גתרי כשלצידה הפרשן הפוליטי הבכיר צ'אק טוד וכן מגיש החדשות הותיק טום ברוקאו שיבוא לספק פרשנות. מכיוון שמדובר ברשת ברודקאסט, השידור יחל רק עם פתיחת העימות בשעה 04:00 ועד לסוף הפריים טיים לאחר כשעתיים.

רשת ABC - מי שינחה את המשדר המיוחד בין 04:00 ל-06:00 יהיה המגיש המרכזי ג'ורג' סטפנופולוס יחד עם כל צוות הפרשנים והכתבים הפוליטיים של הרשת. לשידור תצטרף גם מרתה ראדץ שהיא תנחה את העימות הנשיאותי הבא יחד עם אנדרסון קופר מ-CNN. כמו כל יתר הרשתות, השידור יועבר ממקום התרחשות העימות.

רשת CBS - את סיקור האירוע יעשה מגיש החדשות סקוט פלי יחד עם הפרשן הפוליטי ג'ון דיקרסון. השידור והעימות יועברו בשידור חי גם באמצעות שיתוף פעולה עם אינסטגרם.



ערוצי הטלוויזיה בישראל ובעולם:


בישראל - שלושת ערוצי הטלוויזיה הגדולים ישדרו בפעם הראשונה בתולדותיהם את עימות הבחירות המצופה החל מהשעה 03:00 לפנות בוקר. יונית לוי תגיש בערוץ 2 יחד עם עורך חדשות החוץ ערד ניר וכתב חברת החדשות בארה"ב ניצן הורוביץ; איילה חסון תגיש בערוץ 10 יחד עם עורך חדשות החוץ נדב אייל והכתב שלהם בארה"ב גיל תמרי; יעקב אחימאיר ישדר בערוץ 1 יחד עם עורך חדשות החוץ אורן נהרי וכתב חטיבת החדשות שלהם בארה"ב נתן גוטמן.

בעולם - כל ערוץ חדשות מכובד ורציני בעולם יעביר את העימות הזה בשידור חי. כך יעשו למשל BBC ו-SKY מבריטניה, אל ג'זירה ויתר הערוצים הערביים, וכן עוד ערוצים רבים הנקלטים בישראל באמצעות חברות הכבלים והלוויין.

ואצלנו - עבדכם הנאמן יעדכן במהלך הלילה בחשבון הטוויטר שלו לגבי הכותרות מהעימות בתוספת קטעי וידאו בזמן אמת. העדכונים יהיו זמינים גם כאן עם הטמעה של שידור חי מהעימות והטמעה של הדיווחים שלי בטוויטר.

הטמעה של השידור החי והעדכונים: http://bechirot.blogspot.co.il/p/live.html

חשבון הטוויטר שלי: https://twitter.com/Nir0z

חשבון הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/Nir0z

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר