הלו"ז של שני המועמדים לנשיאות ארה"ב לשבוע הקרוב

בימי ראש השנה הבלוג שלהן לא יתעדכן. להלן, אם כן, לו"ז האירועים הצפויים ביומיים הקרובים ובכלל:

את הימים הקרובים תעביר הילרי קלינטון בשתי מדינות חשובות עד מאוד עבורה - אוהיו ופנסילבניה. באוהיו היא תופיע פעמיים ביום שני ובפנסילבניה היא תופיע למחרת. משם היא תדרים לעבר וושינגטון הבירה לגיוס כספים, כשלפי שעה לא מתוכננות לה הופעות נוספות עד לעימות הנשיאותי השני שייערך ביום ראשון הבא.

למזלה של קלינטון, יש לה צוות של כוכבים שעוזרים ושיעזרו לה ברחבי אמריקה: נשיא ארצות הברית ברק אובמה יופיע עבורה בפלורידה ביום חמישי, בעלה והנשיא לשעבר ביל קלינטון יופיע במישיגן ביום שני ויפתח בסיבוב אוטובוס ביום שלישי, סגן הנשיא ג'ו ביידן יופיע עבורה בשני מקומות בפלורידה ביום שני, הגברת הראשונה מישל אובמה תופיע בצפון קרוליינה ביום שלישי, הסנטור והיריב לשעבר ברני סנדרס יופיע עבורה באיווה ביום שני ובמינסוטה ביום שלישי וכן הסנטוריות המפורסמות אליזבת וורן וקריסטן ג'יליברנד יטיילו בנבדה לטובתה. גם לאחר העימות שלו ביום שלישי ימשיך סגן הנשיא המיועד של קלינטון, טים קיין, להופיע בפנסילבניה ובנבדה.

זה הלו"ז של קלינטון השבוע...
מקוםסוגזמן
טולידו, אוהיונאוםיום שני, 3 באוקטובר, לא ידוע
אקרון, אוהיועצרתיום שני, 3 באוקטובר, 22:30
הריסבורג, פנסילבניהעצרתיום שלישי, 4 באוקטובר, 22:45
וושינגטון די סיגיוס כסףיום רביעי, 5 באוקטובר, 21:00
סנט לואיס, מיזוריעימותיום שני, 10 באוקטובר, 04:00

סגן הנשיא המיועד של דונלד טראמפ, מייק פנס, ישתתף ביום שלישי (הלילה שבין שלישי לרביעי אצלינו, לאחר צאת החג) בעימות סגני הנשיא הראשון. בעימות כזה בדרך כלל צופים מספר נחות בהרבה של אנשים, דבר שאולי ישרת את פנס שבאופן מובהק יגיע אל העימות מעמדת נחיתות שכן הוא לחלוטין אינו דומה לטראמפ באופן התנהגותו אך הוא בכל זאת יצטרך איך שהוא להגן עליו. בעבר נכשל פנס מספר פעמים להבהיר האם הוא מסכים עם עמדותיו של טראמפ או לא, ובעימות הקרוב הוא מן הסתם יותקל כך פעמים רבות. העימות יחל בשעה 04:00 לפנות בוקר רביעי בישראל.

טראמפ עצמו יופיע בקולורדו ביום שני ומשם הוא ידרים לאריזונה ביום שלישי לקיום עצרות בחירות המוניות. שתי המדינות הללו סובלות מזרם מהגרים בלתי חוקי ושתיהן נחשבות השנה מדינות מתנדנדות. טראמפ לא יסיים את המסע שלו בחוף המערבי מבלי להגיע קודם כל לנבדה, מדינה מתנדנדת נוספת שבה הוא עדיין מוביל בשלב הזה, ולפי שעה אלה יהיו ההופעות האחרונות שלו בטרם העימות עם הילרי קלינטון ביום ראשון הבא. העימות ביניהם ישודר בישראל בלילה שבין ראשון לשני בשעה 04:00 לפנות בוקר. בעימות הזה יצפו מספר נמוך יותר של אנשים מהעימות הראשון מהסיבה, שטראמפ כבר הזכיר בעבר, כי הוא ישודר מול משחק מליגת ה-NFL ברשת NBC (בעימות הקודם רשת NBC הייתה הנצפית ביותר) וגם משום שהעימות ישודר בכלל ביום ראשון, סוף השבוע בארה"ב.

הלו"ז של טראמפ לשבוע הקרוב...
מקוםסוגזמן
פואבלו, קולורדועצרתיום שני, 3 באוקטובר, 22:00
לאבלנד, קולורדועצרתיום שלישי, 4 באוקטובר, 01:00
פרסקוט ואלי, אריזונהעצרתיום שלישי, 4 באוקטובר, 21:00
הנדרסון, נבדהעצרתיום רביעי, 5 באוקטובר, 18:30
(לא רשמי - מיין)(עצרת)(יום חמישי, 6 באוקטובר, לא ידוע)
סנט לואיס, מיזוריעימותיום שני, 10 באוקטובר, 04:00

* כל הזמנים בטבלאות הם לפי שעון ישראל.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר