טראמפ נאלץ לפתוח במלחמה נגד כל העולם



נגד כל העולם:


ברוב היממה האחרונה שלטו בכותרות החדשות בארצות הברית הידיעות המתרבות על נשים שהעידו בפני כלי התקשורת השונים כי המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ לכאורה הטריד אותן מינית.

להלן הסיכום: זה התחיל בחשיפת עדותן של שתי נשים בראיון ל"ניו יורק טיימס", ג'סיקה לידס בת ה-74 ורייצ'ל קרוקס בת ה-33, ובהן טענות להטרדה מינית מצדו של טראמפ. לידס טענה שטראמפ אחז בחלק גופה העליון בעת טיסה משותפת לפני 35 שנה ומישש אותה, בעוד קרוקס טענה שטראמפ נישק אותה בניגוד לרצונה כאשר היא פגשה בו בבניין שלו בניו יורק בשנת 2005. זמן לא רב לאחר מכן חשפה גם כתבת המגזין "פיפל" נטשה סטוינוף כי הוא סבלה מתקיפה דומה בשנת 2006 כאשר היא הכינה כתבת צבע לקראת יום הנישואים הראשון של טראמפ ורעייתו מלניה. "הוא דחף אותי אל הקיר ונישק אותי בכוח" היא חשפה היום. אישה נוספת מתחום התקשורת בשם מינדי מקגווירלי, שעבדה כעוזרת צלם, סיפרה כי טראמפ מישש את ישבנה מספר פעמים בעבר. עוד קודם לכן התראיינה לרשת CNN טאשה דיקסון שהיא "מיס אריזונה" וסיפרה כיצד טראמפ נכנס אל חדרי ההלבשה של הבנות המשתתפות בתחרות בעודן מתלבשות.

כמעט בכל המקרים הללו ציינו הנשים שהן חושפות את שעבר אליהן עקב פרסום ההקלטה של טראמפ משנת 2005 שבה הוא תועד מדבר בגסות בנושא יחסיו עם בנות המין השני. ויותר מכך, המנוע המרכזי ליציאתן אל האור הגיעה מההכחשה שלו כאילו דבריו שנשמעו בהקלטה, שהוא "אוהב לנשק כל אישה יפה שאני רואה" למשל, מעולם לא התרחשו במציאות. גם הטענה שהועלתה בהקלטה אחרת מהתוכנית של האוורד סטרן כאילו טראמפ נהג להסתובב בחדרי ההלבשה של הנשים המשתתפות בתחרויות היופי שהוא ארגן הביאה את אחת מהנשים הללו לתאר מציאות שבה אכן כך קרה.

מעבר לעניין המשפטי המרתק לכשעצמו שהעסיק את התקשורת - טראמפ איים לתבוע את ה"ניו יורק טיימס", העיתון לא נסוג בו עקב האיום - יש כאן חוליה נוספת בשרשרת של אירועים פוליטיים שהעמידה סופית את טראמפ בעמדת "אני נגד כל העולם" שאליה הוא נאלץ להגיע בצר לו. נאום ברוח הזאת הוא נשא היום בפלורידה ובו הוא החריף מילים נגד הממסד, התקשורת, וול סטריט, מחנה קלינטון, העולם ומי לא. לפי הקונספירציה, כולם קושרים נגדו כדי לנסות להפילו. זה היה אחד מנאומיו התוקפניים ביותר עד כה ומבחינת הקהל שנכח במקום זה גם היה אחד הנאומים המעוררים עד כה.

צפו בנאום במלואו ותסיקו את שתסיקו:



ידיעות נוספות:


● הדמות השנייה שהשתלטה על כותרות החדשות לא הייתה הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, אלא הגברת הראשונה מישל אובמה שנחלצה היום לעזרתה. היא נאמה ביממה החולפת בניו המפשייר בפני קהל רב נאום אמוציונלי ורגיש במיוחד שבו פנתה לקהל בבקשה שלא לקבל את התנהגותו של טראמפ כלגיטימית. היא הסבירה כיצד הזדעזעה מהתנהגותו של טראמפ וכיצד הדברים בעיניה מסמלים שפל חדש שחורג אפילו מקרבות רגילים של מערכת בחירות. אובמה, יש לציין, היא אחת מהנשים הפופולריות ביותר באמריקה, אולי הפופולרית ביותר.

● נאומה של מישל אובמה לא שודר ברשת Fox News אך כן שודר ברשתות המתחרות. רשת Fox News גם פרסמה ביממה האחרונה הודעה על כך שראיון מתוכנן עם דונלד טראמפ בוטל ברגע האחרון על ידי המועמד הרפובליקני. הראיון תוכנן להתבצע בתוכניתו של שון האניטי, מן העיתונאים החביבים ביותר על טראמפ בשל העובדה שהוא תומך מוצהר שלו, אך נדחה למועד לא ידוע. במקום זאת האניטי יראיין את 4 הנשים שהעלו טענות אינוס כנגד ביל קלינטון.



● ביום שישי בשעה 12:00 נערוך כמה שינויים במפת האלקטורים שלנו בעקבות הסקרים האחרונים.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר