איך הייתה גל גדות ב"סאטרדיי נייט לייב"? צפו בפרק המלא

(הפרק המלא בסוף הכתבה, הכתבה במקור מאתר וואלה)

אחרי השנה שהפכה אותה משחקנית אנונימית לכוכבת קולנוע בינלאומית, רשמה גל גדות לפנות בוקר (ראשון, שעון ישראל) עוד הישג יוצא דופן בקריירה, הפעם על המסך הקטן. גדות נכנסה לנעליהם הגדולות של אדי מרפי, טינה פיי, אלק בולדווין, כריס רוק, איימי שומר, ועוד שורה ארוכה של קומיקאים וכוכבי תרבות שזכו להנחות לאורך השנים את סטארדיי נייט לייב - תוכנית המערכונים המיתולוגית של רשת NBC, שמציינת השנה את עונתה ה-43. גדות היא המנחה השנייה של העונה הנוכחית, אחרי שראיין גוסלינג הנחה את תוכנית פתיחת העונה בשבוע שעבר.

התוכנית נפתחה במחווה של זמר הקאנטרי ג'ייסון אלדין לטום פטי המנוח, עם ביצוע של "I Won't Back Down". השיר הוקדש גם לקורבנות הטבח הנורא בלאס וגאס בשבוע שעבר, שגבה את חייהם של 59 משתתפים בהופעת מוזיקה בעיר.



גדות עלתה לבמה מיד לאחר מכן למונולוג הפתיח המסורתי: "כן, אני יודעת, יש לי מבטא. לא גדלתי כאן, אני מאלבקרקי. לא, אני צוחקת, גדלתי בישראל ואני כל כך מתרגשת כי זאת הפעם הראשונה שבה התוכנית משודרת בישראל. היי אמא, היי אבא. אני רוצה למסור מסר לחברים בבית, אז תסלחו לי". כאן עברה גדות לעברית ופנתה למצלמה כשדבריה מתורגמים לאנגלית בכתוביות: "היי, שלום לכולכם שם בבית, רק רציתי להגיד שיכול להיות שזאת טעות אחת גדולה. לכותבים פה אין מושג לגבי מה קורה בישראל, והם נותנים לי לאכול חומוס. אני מתכוונת, אני אוהבת חומוס, אבל יש גבול. הם נחמדים מאוד, אבל לא בדיוק מתוחכמים. הם חושבים שאני באמת וונדר וומן. בקיצור, שיהיה לי בהצלחה".

בנקודה הזאת עלתה על הבמה לזלי ג'ונס בתלבושת וונדר וומן, הציגה את עצמה כ"וונדר וומן" של כיכר טיימס ("את יודעת איך זה שאת מצטלמת עם נערות צעירות, שמעריצות אותך? אני עושה את אותו הדבר עם תיירים גרמנים") והחלה להשוות עם גדות פרטי לבוש, משל הייתה וונדר וומן האמיתית. גדות סיפרה לה, למשל, שבתור וונדר וומן היא מחזיקה בלאסו שמאפשר לה לדעת אם אנשים אומרים את האמת. ג'ונס השיבה שבשביל זה יש לה וודקה. המונולוג עצמו היה אמנם קצר למדי, אבל גדות זכתה לתשואות רמות מהקהל וצלחה את טבילת האש שלה בחן אופייני.

הפרק המלא של סאטרדיי נייט לייב בהנחייתה של גל גדות



מיד לאחר מונולוג הפתיחה, השתתפה גדות במערכון הראשון של התוכנית לצדו של קינן תומפסון, שגילם את או ג'יי סימפסון ששוחרר השבוע מהכלא, ומנסה להסתיר את עברו מהדייט שלו, על אף שצוות המסעדה והסועדים האחרים טורחים להזכיר לו זאת שוב ושוב. בהמשך השתתפה גם במערכון שבו היא משמשת כהזיה עבור שני מטיילים במדבר.

עוד לפני כן כיכבה ב"פרומו" לתוכנית חדשה מעולמה של משפחת קרדשיאן, כשנכנסה לנעליה של קנדל ג'נר. בתוכנית, "עולמה של קנדל", היא הולכת לאיבוד בבית הענק בו היא מבקרת רק שבועיים בשנה, ושואלת את העוזרת הווירטואלית אלקסה, האם היא קנדל או קיילי.

במערכונים נוספים של התוכנית נכנסה גדות לנעליה של דמות אגדות בסגנון סינדרלה, שמבקשת מהעכברים לסייע לה לייצר שמלה לנשף של נסיך החלומות. אלא שהתוצאה שהיא מקבלת לא בדיוק עומדת בסטנדרטים שלה, והעכברים רואים בה כפוית טובה. בקטע אחר גילמה גדות מרשעת בסגנון בונד עם רטייה על העין, שפונה לרשויות עם מידע סודי תמורת תשלום. אך בכל פעם שהיא מנסה לספר לאנשי המשטרה לאן להפקיד את הכסף, השידור נקטע ועובר למצלמה אירוטית של צמד חובבניות.



במערכון הבא חזרה גדות לנעליה של דיאנה פרינס (וונדר וומן) לצד האמזונות באי תמיסקירה, אך במקום סטיב טרבור נשטפו לחוף שתי נשים (קייט מקינון ואיידי בריאנט) שנסחפו בסירה. השתיים, שמצהירות על עצמן כלסביות, מתלהבות מהאי שבו מתגוררות רק נשים חטובות, ותוהות מי מביניהן תצטרף אליהן. דיאנה ואחיותיה לא מבינות את הכוונה של השתיים. "אני אוהבת את הגוף של האחיות שלי, אבל כשאני מסתכלת עליהן אני רואה רק כוח", אומרת פרינס. "זה כאילו אנחנו בפורנו, אבל השרברב באמת הגיע לתקן את הצנרת", מוחה אחת הנשים. וכאילו כדי להוכיח את טענתה, מעניקה האמזונה נשיקה לוהטת לדמותה של קייט מקינון, רק כדי לטעון לאחר מכן: "לא הרגשתי כלום".

במערכון האחרון בהחלט נכנסה לנעליה של מנחת תוכנית אירוח בשם נעמי, שמציעה לילדה בעייתית בשם איי ג'יי (היידי גרנר) לצאת למחנה צבאי כדי להתחנך בו. אלא שאיי ג'יי רואה במפקד הקשוח של המחנה דמות אב, ומאומצת במקום.

בניגוד לראיין גוסלינג, שפרץ בשבוע שעבר פעם אחר פעם בצחוק והתקשה להישאר בדמות, גדות עמדה יפה באתגר לצד כמה מהקומיקאים הטובים ביותר בארה"ב, ומילאה את תפקידיה ללא טעויות. עוד וי בקריירה הנוסקת של הכוכבת הישראלית.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר