רשת MSNBC שוב חוזרת לכותרות

הפעם זה קרה בעקבות פינה ששודרה ברשת השבוע ולעגה לנכדו המאומץ והשחור של מיט רומני.

כזכור, הרשת עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות פיטוריו של המגיש החדש אותו הם ייבאו, אלק בולדווין, לאחר ההערות ההומפוביות לכאורה שהשמיע כלפי צלמי פפראצי, ובעקבות פיטורים של מגיש נוסף ברשת, מרטין באשיר, לאחר שניצל את זמן האוויר בתוכניתו כדי לתקוף באופן בוטה למדי את מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין.

במקרה הנוכחי, עומדת במרכז הסיפור המגישה מליסה האריס-פרי, שבמסגרת תוכניתה האחרונה ביום ראשון השבוע, שמה ללעג צילום משפחתי של המועמד הרפובליקני האחרון לנשיאות, מיט רומני, בו נראים כל נכדיו עם נכדו השחור שאומץ בחודש ספטמבר האחרון באופן רשמי על ידי בתו והצטרף למשפחה הענפה.

הצילום, ששודר במסגרת פינה הומוריסטית שכללה פאנל קומיקאים שנדרש לספק "כותרות" לתמונות מהשנה החולפת, מיד נתקל בגיחוכים מצד חברי הפאנל אודות "הגיוון של המפלגה הרפובליקנית" ובבדיחות נוספות מ"רחוב סומסום" או כאלה המתקשרות לזוג המפורסם קניה ווסט וקים קרדשיאן, על חשבונו של הפעוט השחור במשפחתו החדשה.

כמובן שהיו כאלה שמצאו את הקטעים האלה פוגעניים ואף מספר אישי ציבור דרשו מהרשת להתנצל. מגישת התוכנית, האריס-פרי - שהיא בעצמה אפרו אמריקנית בת לאמא לבנה, דאגה מאז כבר להתנצל על האירוע בטוויטר.



עדכון יום ראשון, 5 בינואר 2014


לאחר שכבר התנצלה ברשת הטוויטר, החליטה מליסה האריס-פרי לפתוח את תוכניתה האחרונה בשבת בהתנצלות נוספת בשידור חי, כשקולה שבור ורועד והיא כמעט ודומעת. מיט רומני, שהתארח למחרת בתוכנית הבוקר של יום ראשון ברשת Fox News, קיבל את התנצלותה. הנה שני הקטעים לצפייה:



המשך הפוסט


בתוך כך, היום (חמישי) פורסמו שיעורי הצפייה ברשתות החדשות האמריקניות בשנת 2013, מהם ניתן להמשיך לראות את השליטה הבלתי מעורערת של רשת Fox News, את עלייתה של רשת MSNBC ואת בעיותיה של רשת CNN.

על פי הנתונים בשעות הפריים-טיים, רשת Fox News השמרנית השיגה השנה ממוצע של 1.10 מיליון צופים מדי ערב לעומת ממוצע של 0.64 מיליון צופים למתחרתה MSNBC הליברלית ו-0.57 מיליון לרשת CNN, שהצליחה לשבור בכך שיאים שליליים של שני עשורים. גם שתי הרשתות האחרות סבלו מירידה מסויימת, מאחר וזו לא הייתה שנת בחירות.

הוספת תגובה

חדש יותר ישן יותר

טופס יצירת קשר